Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Sandra - 8 maj 2008 21:22

The Script - We Cry
The Script - Before the Worst

3 killar bildar detta underbara band från Dublin! Love it!

,
Av Sandra - 8 maj 2008 09:22

Har haft min uppkörning nu och jag klarade det inte... Men det var jag nästan inställd på.. Uppkörningen tog 30 min så det var ju skönt att den inte varade så länge! Jag var så nervös när jag stog vid min bil och väntade på att körläraren skulle komma, hade ju ingen aning om vad det skulle va för typ. Sen såg jag 2 gubbar komma och en av dom va såååå jävla läcker! Men tur va så skulle han ha hand om kille bredvid mig haha *Thank God!*.
Det gör inte så mycket att jag inte klarade det, har ju bokat en ny tid nu så, det är bara köra tills jag fått det! Det värsta är väl att det kostar så in i helvetet! Men men allting löser sig (sa han som sket i badkaret).

Vad har mer hänt? Jo jag och M ska försöka skämma ut S så mycket som möjligt, på ett roligt sätt, på kryssningen, för hon fyller år då. Vi har kommit på lite idéer så, och det ska bli så jävlakul om vi lyckas med allt! Så ka ni vara på Cinderella i mitten på juni, håll ögon och öron öppna!

Nej ska iväg snart på ett jävla miljömöte på jobbet, vill inte gå just för att det är min lediga dag! Och så är det mitt i dagen i 3,5 h, som möte håller på, och jag måste gå! Fy fasiken!

Ska äta lite frukost nu, men jag kanske skriver mer senare!
Ha en underbar dag!

Puss o puss!

Ovido - Quiz & Flashcards