Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Sandra - 9 maj 2008 13:29

Jag blev helt förvirrad när jag såg detta!

Av Sandra - 9 maj 2008 12:33

Så här stog det vid klippet.

3 teens are driving apparently lost, they come across this lady standing near the road she opens the car door as asks for a ride, the 3 teens agree and let her in (notice everytime she looks at the camera the camera gets all fuckd up) the teens as her what shes up to this late at night the hitchhiker lady says that she died 2 years ago, the teens dontbelieve her, the lady starts crying and points to the nearby road and says that she died there. the camera zooms to where she pointed to and then zooms back to the lady where she takes her true form as a ghost...the car then crashes

the car crash was later examined by the police its said the car never hit anything it just fliped over, the cameraman lived the driver and passenger died

Av Sandra - 9 maj 2008 08:27

Vi ska ju som sagt på kryssning om några veckor, och i samma veva så fyller S år. Så jag och M hade tänkt att vi ska ha så kul med att skämma ut S på båten, så gott som det går! Vår första tanke var att vi skulle gå ner till receptionen och fråga om dom har någon snygg mansho*a, som vi skulle kunna få "hyra" i någon timme, men den idén slopade vi. Så nublir det nog
1 timmes massage till S nere vid spat på båten, och medan hon är där så ska jag och M pynta hela hytten samt korridorerna med bilder och ballonger, konfetti osv haha. Kommer bli helt klockrent!

Igår var man på miljömöte,var tvungen att gå, min lediga jävla dag! Och det var såååååååååååååå tråkigt! Jag kommer inte ihåg något som sades igår, man satt som en zombie och bara komastirrade rakt fram. Fy fan, det enda som var bra med miljömötet var den där snygga killen! Fy fan så sexig han var! Efter mötet hörde jag han sa till sina arbetskollegor, "är det någon som vill åka med mig", och jag var bra nära att ropa JA! Hahaha.

Ska ta och äta lite frukost nu, innan magens kurr väcker resten av huset! Men jag skriver mer senare!

Trevlig dag!
Puss o puss!

Ovido - Quiz & Flashcards