Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Sandra - 27 maj 2008 13:11

Hmm kom till jobbet i morse, efter att ha välkommit min mens hemma. På morgonmötet på jobbet så sa dom att det var en fågel dom hade stängt in i en liten hörna med hjälp av branddörren. Men det visade sig vara en fladdermus, som vi snabbt döpte till Sixten. Vet inte hur den har kommit in, men nattpersonalen hade sett den och dom visste inte riktigt vad dom skulle göra, så vi fick vänta på att vaktmästaren kom och släppte ut den! Det var skit överallt haha, på dörrar till boenden, på väggar, golven haha. Men det var en mycket överraskande överaskning haha. Den du!


Har fått gått hem från jobbet idag, pga mensvärken. Så jävla typiskt, för i vanliga fall så brukar jag inte få nån värk om jag jobbar, genom att man är i rörelse hela tiden. Men fan idag så blev det bara värre och värre, så nu är jag hemma, och har precis kommit ut ur duschen. Det hjälper faktiskt mot värken. Och min sambo är så snäll, han skulle ner till tandläkaren nu, så jag bad han köpa lite tamponger till mig, och utan att ens rynka på näsan så sa han självklart, vad ska du ha! Jag vet andra män som protesterar och säger blankt nej, det är för pinsamt! Allvarligt!

Nä ska käka lite nu och ta en kopp kaffe! I need it!

Puss o puss och hoppas ni får en fortsatt trevlig dag:)

Ovido - Quiz & Flashcards