Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Sandra - 31 maj 2008 15:07

Ja, är det någon som vill?
Har länge velat åka till London men jag hittar ingen som vill åka med mig... Vet inte varför, för jag älskar den staden! Har dock bara varit där en gång men, det var en mycket trevlig gång!
Inte ens min sambo vill följa med mig, eller nån av mina nära vänner... Har ju ingen lust att åka själv, som jag gjorde förra gången..

Hmm suck och stön!

Nåja puss o puss

Av Sandra - 31 maj 2008 14:49

Guu så skönt att vara ledig!! Har varit ut på en morgon promenad idag innan frukosten och det var så jädrans skönt! Nu sitter jag bara hemma och gör absolut ingenting, vilket jag tycker är rena himmelriket!!
Men snart så ska jag börja städa undan och diska lite.. Blir även lite matlagning senare.. Dom ringde med panik i rösten från jobbet idag och undrade om jag ville jobba några timmar på dagen, pga personalbrist, men jag är ledig och jag vill gärna fortsätta vara det, speciellt en dag som denna:) Kanske låter elakt men jag har inge lust att ställa upp varenda gång.

Vad händer mer då? Inte så mycket tror jag. Ska gå ner och boka en tvättid tills imorgon. För det behövs verkligen!! Nu börjar man komma in i det obekväma stadiet, dom osköna trosorna är på, toppen som inte är så skön och ett par byxor som jag endast använder i tvättpanik! Kanske nån som känner igen sig?!

Om man ska börja städa lite då, så man har lite av kvällen kvar.. Nåja, hoppas ni får en fortsatt solig dag, så kanske vi ses senare!?

Puss o puss *smack*

Ovido - Quiz & Flashcards