Alla inlägg den 9 november 2007

Av Sandra - 9 november 2007 23:30

Ja så har jag låtit hela dagen, gått runt och nyst. Är väldigt förkyld grr.. Vill vara frisk.. Men men, en gång per år blir jag sjuk så det är väl inte helt oväntat..
Satt och kollade på Idol 2007 ikväll och jag blev så arg att svenska folket röstade ut Christoffer Hiding! Den bästa av dem alla! Katastrof. Säger jag bara. Men men hoppas han får ett skivkontrakt och att han lyckas bra i framtiden! All lycka till dig!
Har hittat en massa härliga designprylar.. Vänta så ska ni få se!




Dessa tre köksprylar vill jag ha! Så snygga! Alla kommer ifrån Nigella Lawsons köksserie! Underbara!Saltgrotta

Minidurkslag

Hittade även denna ursnygga taklampa.
Åh vad snygg den är. Härligt romantisk. 

Lotus lampa









 



Och sist men inte minst för idag så hittade jag dessa tre übersnygga
väggdekorer!  
grön vägg

Vägg dekoration

svart vägg



 


Nää nu orkar jag inte skriva mer!
Det kommer mera la la lalala lalala Det kommer mera la........etc
Aschöken!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards