Alla inlägg den 22 november 2007

Av Sandra - 22 november 2007 23:36

Åhh vad jag vill ha min lön nu! Är fattig som en kyrkråtta, har 20 nånting i jackfickan, men that's it.. Längtar tills på måndag då alla mina pengar kommer in..
Idag har det varit en konstig dag tycker jag. Jag har kännt mig så låg, vet inte varför men jag har bara varit väldigt ledsen, inte ett dugg glad eller så. Började till och med gråta när jag kom hem efter jobbet.. Men varför vet jag inte?! En liten del av det hela är väl för att jag har den "röda" veckan.. Jag blir lite extra sårbar just denna vecka..
Har som sagt jobbat idag, jobbade kväll 14.30-21.00, det gick väldigt fort men ack så tråkigt!! Inte var det några roliga man jobbade med heller för den delen. Men men nu är jag ledig i 3 härliga dagar. Sen blir det att jobba på Söndag igen 07.00-16.30, en lååång dag! Men jag kan glädja mig med att jag är ledig på måndag:D Då det blir en tripp till Ikea! Ska även handla hem en massa baksaker, för jag satt nämligen och kollade på Leilas jul igår på
tv4 plus, och hon gjorde en massa godsaker som jag blev så sugen på att pröva. Så jag gick in på recept.nu där man kunde hitta recepten på dom smaskiga bakverken, men grejen va att jag hittade såååå mycket som såg gott ut, så nu måste jag unna mig en hel dag med bakning av alla dess slag! Ska bli kul, för jag älskar att baka. Jag kanske inte är den bästa bagerskan
men jag gör det med kärlek:D Även fast det inte alla gånger smakar som så;)

Fick ett sms idag från posten där det stod att mitt paket från hm har kommit, alltså har min nya jacka kommit:D Jippie! Kan behövas för min jacka är alldeles för varm! Man svettas när man går runt i den, på vintern, och det är jag inte så förtjust i. Men men hoppas bara att den nya jackan sitter bra och att den inte är allt för kall, eller FÖR varm för den delen.

Nä nu ska jag nog skriva av lite recept från recept.nu, så återkommer jag imorgon med dagens strunt..

Go Natti!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards