Alla inlägg den 18 november 2007

Av Sandra - 18 november 2007 17:09

Eller nja nästan, Söndag blev det.. Har städat hela dagen i dag.. Så nu doftar det gott, och dammtussarna är capish! Synd bara att det inte fanns någon tvättid ledig. Fanns ingen som passade mig fören på tisadag em..
Åhh är såå hungrig nu när jag har städat.. Håller på att koka ägg till spenatsoppan som jag ska göra snart! Smaskens!
På måndag nästa vecka är det löning!! LÄNGTAR!! Då bli en tripp in till Uppsala och Ikea, måste köpa massa nytt kul:D Behöver blommor, tavlor, gardinstänger, massor av blockljus, lite kudd fodral kanske.. Och en massa julsaker:D Men jag får inte göra av med för mycket pengar.. För denna månad så vill jag faktiskt ha lite pengar över i slutet av månaden.. Men det är mer en önsketanke haha..

Ska gå och fixa soppan nu men jag skriver eventuellt mer senare!

Tjo flöjt!

Av Sandra - 18 november 2007 01:24

Efter förra inlägget så kom jag å tänka på mycket från förr, då man gick i mellanstadiet då allt möjligt kunde bli populärt.. Hittade denna sida
http://www.na.se/studio/reportage.asp?intUID=991126
Full med saker som man kommer ihåg, väldigt kul att läsa för man känner igen allt!! Det var bra tider på mellanstadiet!!
Aja läs och njut för man får sån nostalgi känsla! Underbart!

Hej hej!

Av Sandra - 18 november 2007 01:02

Jag såg en bild på Ron Perlman här på internet och kom och tänka på Skönheten och odjuret (Beauty and the beast) som gick på TV4 för ett antal år sedan. Och den där bilden på odjuret gives me the creeps! Usch jag tyckte och tycker fortfarande att han ser så jävla läskig ut!! Vet inte varför men skulle man möta på honom på gatan så skulle man s*ita ner sig! Eller jag kan ju bara tala för mig själv men jag tror inte jag är ensam om det..
Jaja var bara det jag ville säga hah..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards