Alla inlägg den 11 november 2007

Av Sandra - 11 november 2007 22:12

Det är första prioritering imorgon! Måste avboka tandregleringen samt boka ny tid. Och sedan ringa och sjukanmäla mig till jobbet. Grr har inte riktigt råd att var sjuk. Men vem har?! 


                                                  
     
Har skaffat mig 3 nya skivor idag. Westlifes nya, Craig Davids nya samt Timbaland. 3 helt underbara skivor. Sitter just nu och njuter för fulla muggar av en av Timbalands låtar Apologize feat. One Republic. Helt underbar!!


                                                  
      
Har fått lite nostalgikänslor nu när Westlife släppt nya skivan. Var ganska "besatt" av dom förr.. Haha nu låter jag som någon psykopat men icke sa nicke haha. Jag och en massa kompisar sov utanför Globen typ när dom hade sina konserter, endast för att få stå längst fram, vilket vi även lyckades med. Vi stog utanför hotellen, clubbarna, åkte till Arlanda när dom skulle komma/åka osv. Men gud vilka härliga tider det var! Kan faktiskt säga att jag saknar det lite. Var några år sen. Kommer ihåg en gång då jag och 2 kompisar hade suttit utanför TV4 för att dom skulle komma dit och sjunga. Och vi fick va med i tv i en intervju om vad vi tyckte om dom och varför osv.. Haha det va kul. Sen hade jag en sådan jävla tur en gång då det var en tävling på Okej:s hemsida, på den tiden Okej var bra för ett x antal år sedan. I alla fall så kunde man vinna en träff med Westlife backstage när dom skulle ha sin konsert på Globen. Satt hemma hos en kompis i stan när dom ringde från Okej och sa att jag hade vunnit! Vilket känsla det var:) Har kortet hemma här, som jag kan titta på då och då. Visst att jag hade träffat dom innan många många gånger men denna gång var speciell!!
Ska jag vara ärlig så är det inte bara Westlife man har "jagat" som vissa vill kalla det för utan det har även varit Backstreet Boys, Billy Crawford haha om någon kommer ihåg vem det är?!

Ehm Will Smith, Jlo, Eminem, Enrique Iglesias, Blue, Staind, Usher osv.

Det har varit hur kul som helst och en tid jag håller kär.

 Har hur många fotoalbum som helst hemma med foton på dessa kändisar.
Så nu har jag berättat lite av en hemlighet för er haha inte ens min sambo sen ett x antal åt vet om detta haha.. Men jag kan väl berätta lite vad som helst här, det är ju ingen som känner mig så. Kanske kan lägga ut lite bilder sen. Om det är någon som vill se;) 


                                                  
          
Nää ska gå och ta mig en kopp kaffe nu.
Skriver lite mer sen kanske om jag inte har något annat för mig!



                                                  
         

Av Sandra - 11 november 2007 13:30

Ja så blev kvällen igår, kom dit vid 5 tiden och vi blev bjudna på tre rätters *lyxigt*;) Skagen toast till förrätt, kyckling i ugn med klyftpotatis och sallad till varmrätt och till efterrätt blev det chokladmousse med hallon och grädde *blir hungrig av detta inlägg*. Blev mycket mätt yummie! Sen så blev det en cigg på det. Vi hade hyrt med oss en film. Inga tårar hette den, och ja vad ska man säga, absolut inget jag rekomenderar! Se på den om ni vill bli riktigt riktigt uttråkad. Det var de vi blev. Sen spelade vi lite yatzy och ja vi blev distraherade av tv:n så det var inte så lyckat.
En mysig kväll med mysiga vänner! Toppen toppen!

Ska ringa mamma nu och se om hon kan vara så snäll och hämta mig, så jag kan få handla lite mat på Ica. Det är en bit att gå ner till centrum och extra tungt blir det när man är så pass förkyld. Skriver nog mer ikväll.
Ha det gött

*atjoo!!!*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards