Alla inlägg den 28 november 2007

Av Sandra - 28 november 2007 19:43

Är det någon i detta land som har recept på cupcakes? Av alla dess slag. Även recept på olika frostings? Har letat i flera timmar nu men hittar bara en massa recept från USA, och måtten är inte som svenska. Så om någon har ett recept snälla skicka gärna det till mig!

Av Sandra - 28 november 2007 17:11

Var in på Rusta i måndags! Fy fan, fick se en ill rosa julgran samt en illröd julgrön! Vem fan är det som köper sånt? Varför kan man inte bara ha en härligt grön julgran som det ska vara! Enligt mig i alla fall. Man kan ju undra sig hur julen rent allmänt kommer att se ut om sisådär 10-15 år. Vad tror ni? Kommer den va likadan som när jag/du var liten?

röd julgranrosa julgran

Av Sandra - 28 november 2007 16:53

Vet ni vem det är? Jo det är han som skriver serien Rocky! Har ni inte läst Rocky så gör det!! Har precis köpt två nya Rocky böcker och hela serien är så jävla bra! Allvarligt, gå och köp!!

I fredags när jag var in till Uppsala på Ikea så köpt jag två mini orkidéer, och jag brukar inte ha sån jävla bra tur med orkidéer överlag men få se nu då om jag lyckas hålla dom vid liv.. I doubt it, men jag kan ju i alla fall försöka:)

Jag och min sambo åker ofta ner till Spanien, och då äter vi gärna på en kinarestaurang där, dom har sån jädrans god mat, mycket godare än på sveriges kinarestauranger! Så idag så försökte jag göra en av rätterna hemma, och jag tycker jag lyckades hyffsat bra:) Det är som en wrap, som man får plocka i själv. I Spanien så har man i anka, vårlök, morot och gurka finstrimlat och Hoy sin sås på ett bröd jag inte vet vad det heter. Så jag gjorde en sån tidigare idag fast med kyckling och tortilla bröd! Och guud så gott det blev:D

Usch i helgen så ska man jobba. Är ledig nu tom imorgon. På fredag jobbar jag 07-30-17.00, sen i helgen 07.00-16.30 och sen på måndag 07.00-12.00 okej det är ganska lindrigt men helgerna är rena rama cirkusen! Vilket kaos och stressen man känner i kroppen ska man inte tala om! Usch ser inte fram emot det!

Hmm skulle boka tid till teoriprovet för körkort i dag! Hej och hå säger jag bara. Det fanns en tid i sthlm v.5 och i uppsala v.4 KUL! Det är skit länge till dess! Men går jag in varje dag nu så kanske jag hittar någon tidigare.. Hoppas hoppas! Är i behov av en tid NUUU!

Kanske skriver mer sen!

Hej da hej da!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards