Alla inlägg den 17 november 2007

Av Sandra - 17 november 2007 21:53

Har suttit runt och surfat en del idag.. Har snappa upp på en massa erbjudanden om prennumerationer.. Har nu tre nya prennumerationer som jag har skaffat mig. Hus & hem, Allt i hemmet, och Hem ljuva Hem... Billigt var det.. Hus & Hem 3 nummer nästan gratis, man skulle köpa 2 milda prudukter.. vilket jag hade hemma så det var ju bra.. Sen Allt i hemmet 6 nr för 169 kr tror jag det var och samma för Hem ljuva hem.. Som hittat:)

Äntligen så är man ledig i helgen.. Har jobbat så många helger nu så usch! Gick in på datorn på jobbet och fick se hur mycket jag skulle få i lön denna månad, och glatt överraskad blev jag!! Fick 8000 kr mer utöver min månadslön:D Jippie, så denna månad blir det att shoppa shoppa och handla julklappar, kanske..

Folk som läser min blogg är väldigt, väldigt dåliga på att kommentera.. kanske det inte finns så mycket att kommentera men det vore kul om någon nån gång bara kunde skriva något.. haha..

Åhh min lägenhet är i stort behov av städning! Plockade upp herr dammtuss i dag, och jag kan säga att det fanns fler att plocka upp haha, skulle vara skönt att skrubba badrummet, damma hela lägenheten, damsuga, torka golven, tvätta skulle jag behöva göra oxå, nu när jag köpt så fina påslakan.

Hmm dags å göra något, MEN VAD?! är uttråkad och har även varit det hela dagen!! *grrr* men men man kan inte ha kul varje dag, eller hur?!

Hej zvejs!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards