Alla inlägg den 29 november 2007

Av Sandra - 29 november 2007 22:45

Har varit in till mini stan idag.. Detta jävla snöslask!! Har fått bytt skor 2 gånger pga av detta slask jädrans väder.. USSCH!! Så nu har jag två par skor som ligger för torkning på elementet, det va så slaskigt att skorna börja splasha när man gick haha, ni vet sånt där ljud som kommer ifrån gummistövlar när man har fått vatten i dom haa.. Får se om något par hinner torka tills imorgon bitti!? Annars får jag väl gå med ett par ballerina skor, och det är jag inte så jävla sugen på:S
Ohh har bakat cupcakes idag, och jag lyckades, nästan haha, själva "muffisen" blev helt suverän, saftig och med mycket smak av citron, men jag lyckades halvdant med frostingen, halvmördade den halva citronen som skulle va i haha så det blev lite väl mycket citron smak, blandat med choklad haha.. men men bättre lycka nästa gång:D

Ska gå och lägga mig nu.. ska upp alldeles för tidigt imorgon! SUCK

AJÖ

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards