Alla inlägg den 21 november 2007

Av Sandra - 21 november 2007 21:51

Har sån huvudvärk, går nte att beskriva hur ont det gör!! FÖRSVINN!!
Detta är tacken, efter det man har gjort  idag! Igår så gick jag hem till lillesyrran och sov för att mamma inte kunde komma hem, mm det gick ju bra, vaknade sedan av att tvn lät så högt och kände att jag hade jordens näckspärr. Hade somnat i soffan;). Plums ner i säng. Vaknade redan vid 07.30 när syrran gick till skolan. Va bara och gå upp det, in i duschen, käka frukost, röka en cigg, och sen gå och handla hem lite mat. Det var min morgon. Kom hem vid 12.40, då plockade jag upp varorna, satte på datorn, gjorde en macka och en kopp kaffe (som jag ska gå och göra nu me.. Så nu har jag mitt, ehm te blev det visst hehe). Mums mums det var ju gott, sen i väg till syrrans skola på kvartsamtal, sen iväg hem till syrran igen och slänga i en tvätt åt morsan, medan tvätten höll på, så diskade jag hemma hos dom. Sen ner och hänga upp tvätten. När jag var klar med det så kom mamma hem. Äntligen. Satt och fikade en stund, och sen så körde hon hem mig, men innan jag fick pusta ut hemma så blev jag tvungen å springa upp och hämta resväskan jag lånade förra året:D, brorsan skulle ha den då han åker till Marocko nästa vecka *grrr*. Sen så fick jag andas ut lite.. pffuuu..
Jag är trött och grinig nu haha.. Det syns på bloggen för det står nog inte någe vettigt över huvud taget! Detta inlägg blev väldigt rörigt...

Ohh tittade på Leilas jul på tv4+, hon gjorde en massa godsaker till jul.. Åhh satt och drägglade lite haha, det såg så gott ut. Önskar jag var så allert när det gäller jul. Julen för mig är stress och stress. Titta bara på omgivningen som stressar som om det vore deras sista dag på jorden och ALLT måste göras innan midnatt. Pust och stön.
Önskar jag kunde följa med mamma och syster till Kanarieöarna på julen. Lungt och harmoniskt, precis så som jag vill ha det.

På tal om syrran, igen så frågade jag henne hur det hade gått hos tandläkaren. Jo bra sa hon, jag hade inga hål, men dom tyckte att jag skulle borsta lite bättre och att jag skulle börja med flour. Då sa jag att jag oxå fick äta flourtabletter (med banansmak) när jag var yngre.. Då sa hon att hon hade tagit en överdos en gång, hahaha på flourtabletter haha, tyckte det lät så jävla kul. Vi höll på och larva oss om att hon skulle hamna på rehab, att hon skulle få gå på AFM (Anonyma Flourmissbrukare) osv..
Vi är lite knäppa i min familj, jag är knäpp och stolt!

That's it for knäppgöken

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards