Alla inlägg den 27 november 2007

Av Sandra - 27 november 2007 09:39

Oj så dyrt det blev igår! Jag, M och S åkte in till Uppsala för att handla lite.. Lite och lite kan jag inte påstå att det blev haha. Hela bilen va proppfull, både i bakluckan och hela bakstätet. Fick ha kassar i knät haha.
Åkte först in i city och handlade lite julkort på åhlens, och några presentkort på Kappahl och Gina Tricot. Sen åkte vi till Ikea där det blev ganska dyrt, men mycket kul fick man med sig hem. Några vaser, några orkideér, en stooor matta, och några mindre mattor, ehm massor av ljus, sängkläder, osv.. Åkte sen till Rusta där jag hittade jul gardiner till köket, stora muffin formar, och en snygg stor glasjulkula med smålampor i. Skit snygg!! Och sen åkte vi och handlade mat på coop forum. Efter allt detta så åkte vi och åt på MAX, ingen av oss hade ätit där nån gång, och vi blev glatt överraskade, för hamburgarna var riktigt goda faktiskt! Men vilket krångligt system dom har haha.. Vi tre stog där som fjån och visste ingenting. Det är inte alls som McDonalds, med deras snabba system att man får maten direkt när man beställer..
I morgon ska jag och sambon in och handla lite till, får se om mitt Visa överlever haha..

Ikväll  blir det av att jobba jobba!! Usch säger jag bara.. ska jobba från 15.30 till 22.00 Sååå sent, vi har alltid slutat kl 21.00 förrut, men nu ska en vara kvar till 22.00 varje dag.. Och idag ligger 22 turen på min lott..
Men men sen är man ledig i två dagar:D

Just det, igår när vi var på väg hem från Uppsala så satt vi och pratade om vildsvin, om att varken jag eller M hade sett några. Och rätt som det är så springer det över ett GIGANTISKT vildsvin, och det var snöoväder som hette duga, och det var såååå nära att vi krockade. Usch det var riktigt obehagligt! När jag insåg att vi inte hade krockat så var jag rädd att bilarna bakom skulle krocka, men tur var så såg dom när vi satte på varningsblinkersen.. Vi kom hem oskadda, men lite skakiga.. Nää usch och fy.. Ska hoppa in i duschen nu, och kanske baka lite cupcakes sen *smarrigt*

AJÖ

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards