Alla inlägg den 10 november 2007

Av Sandra - 10 november 2007 13:05

Det är vad jag ska ägna mig åt i kväll! Sjuk som man är så ska man ändå umgås med sina vänner som vägrar ett nej. Så blev bjuden på middag idag, som jag äntligen slipper laga haha:) *underbart* Samt att det blir film och mys också. Kan det bli mycket bättre än så?
För er som har varit sjuka, alltså hur mycket snor kan en människa ha? Är det mänskligt att behöva snyta sig varje minut?

Förlåt för inlägget som jag skrev igår, det ser lite wild and crazy ut men jag orkar inte hålla på att ändra och fixa.

Nä kanske skriver mer ikväll igen, en recension på maten och filmen:)
Ska hoppa in i duschen nu och sedan ta en cigg *smokey* och kaffe. Men jaaha tat lungt!

p.s varför säger man att man hoppar in i duschen, jag vet att jag går in hmm, en liten funderare.. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards