Alla inlägg den 25 november 2007

Av Sandra - 25 november 2007 22:09

Har jobbat från 07.00-16.30 idag. Tiden bara rusade förbi! Det var sååå jädrans mycket att göra, hann knappt ta en kopp kaffe på dessa timmar.. Usch, jag är helt slut! Men men, kom hem vid 17.05, la mig i sängen en stund och höll nästan på att somna haha, men det kunde jag inte låta mig själv göra. Inte så tidigt.. Så jag började laga mat. Broccoligratäng med rökt skinka. Helt underbart gott, krämigt och mmmmm. Det vattnas i mun bara jag tänker på det haha..
Så imorgon ska det brännas pengar *tss* Kl 09.00 ska vi åka, skönt att vi ska in i city för en gångs skull. Vill så gärna gå in på indiska, design huset, mm. Hoppas man hittar en massa härliga saker:)

Nåja, skriver imorgon om vad jag har shoppat:D, hoppas på mycket mycket fynd:)

Det börjar brännas i fickorna $$$$

Ciao

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards