Alla inlägg den 24 november 2007

Av Sandra - 24 november 2007 18:33

Tiden har gått sååååå sakta idag.. Känns som tiden har stått still.
Idag har har jag inte gjort så mycket. Jag har nyligen tittat på Predikanten på svt.se. Tycker den var ganska bra. För er som inte vet så är det en miniserie baserad på Camilla Läckbergs bok med samma titel som miniserien.
Har lagat jätte god mat idag, kött med hemgjord potatissallad och så gjorde jag en banankaka som blev riktigt god.
Det har varit en ganska tråkig dag.. Det var meningen att jag skulle ta hand om tvätten jag tvättade härom dagen. Den måste ju vikas, strykas osv. Men det får bli imorgon eller nån annan dag..

Kanska skriver mer senare.. Får se om jag hittar på något kul jag kan skriva om senare..

Hej hej så länge..

Av Sandra - 24 november 2007 00:32

Jag har säkert druckit ett dussin koppar kaffe idag haha.. Det första jag gjorde i morse var att sätta på kaffe, drack 2 stora koppar, sen hem till M och fika, blev 4 koppar där, sen hem äta middag, kaffe efter maten är ett måste, så en kopp där och nu ikväll har det blivit 2 koppar haha! Jag behöver lägga in mig på koffein rehab! Haha, och kanske nikotin.
Har lovat mig själv att jag ska sluta röka nästa år, from 1 jan. Först och främst för att det är ohälsosamt, för det andra är det JÄVLIGT dyrt, och för det tredje så blir det rökstopp på jobbet. Man kommer bara få röka på rasten, om man då har bytt om till ett par andra kläder.. Så löjligt. Men men vi får se hur det går med det nyårslöftet.
Hmm en ledig dag till, sen jobba på söndag.. Vet inte ens vilka jag jobbar med.. Hoppas det är någon rolig och inte dom här gamla arbetskamraterna som man inte har någe gemensamt med.

Jaja, nu ska jag ta en cigg;) och en kopp te får det nog bli..
Får se när jag somnar i natt då efter allt kaffe!:P

Natti natti

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards