Alla inlägg under maj 2008

Av Sandra - 17 maj 2008 13:16




Alla skor finns att köpa på brandos.se och väskan finns att köpa på Indiska
Me likie!

Av Sandra - 17 maj 2008 08:50

Man är ju lite norsk i blodet, så lite får man väl fira;) Men jag önskar att 6 juni var lika stort som 17 maj.. Vi svenskar skiter i om det är våran nationaldag, vi hyllar inte vårat land som borde. För Sverige är trots allt ett underbart land att bo i!
Grattis alla norrmän!
Förresten, vad kallar man kvinnor från Norge? Kallar man dom också för norrmän?

Puss o puss

Av Sandra - 16 maj 2008 22:23

Sitter och kollar på barnmorskorna på SVT play. Jag vill också bli mamma! Jag vill inte leva ett liv utan barn, det är ju inget riktigt liv, enligt mig. Jag vill bli mamma snart, men jag vet att min sambo inte vill ha barn, hur går det ihop sig? Det är det som är sååå jobbigt, vad gör man i en sån situation? Jag ska bli mamma, så är det bara! Jag vet ju inte än om jag kan bli gravid än, men det är något jag verkligen hoppas på!
Vad ska jag ta mig till?

Av Sandra - 15 maj 2008 22:42

Kollade nyss på avsnittet där man får reda på vilka 2 som går till final! Fy fan som absolut bästa gick vidare!!! Åh längtar redan till nästa vecka! Vet inte riktigt vem av dom båda David jag vill ska vinna, dom är ju så jävla bra båda två!! LÄNGTAR!

Av Sandra - 15 maj 2008 21:52

Fy fan, har precis varit på bilbingo, oh inte fan vann man ett skit, som vanligt. Nej då är det dom som sitter innomhus i värmen som vinner! Men vad fan, det kallas bilbingo, för att man ska sitta i sin bil och spela, FATTA!! Ja jag vet att jag är en dålig förlorare, men vi va sååååååå nära flera gånger, nä då är det nån innomhus som får bingo! Jävla helvete!
Phjuu.. måste coola ner mig! Pust och flämt, nästa gång så ska jag fan vinna!! Flera 100000000 kr:)

Nå ja, ville bara få ur mig lite agression jag hade innom mig!

Sov gott:)
puss o puss


Av Sandra - 15 maj 2008 16:28

Ja, jag tycker det! Man ställer frågor, men inget svar får man! How come?

Av Sandra - 14 maj 2008 23:06

Sitter jämt och kollar efter ny musik, tänkte lista mina top 5, tänkte att ni kanske kunde skriva eran top 5, så kanske man får lite tips om bra musik.

Dom 5 bästa låtarna enligt mig, just nu!
1. The script - Before the worst
2. Gavin Degraw - Untamed
3. Adele - Hometown Glory
4. The script - We Cry
5. Gavin Degraw - We belong together

Detta är vad som går om och om igen på min underbar mobil. Lyssnar jämt på dessa låtar just nu, när jag går till/från jobbet, när jag lagar mat lr diskar, när jag städar, när jag röker osv. Vilka är dina favortier just nu? Skriv!!!

Pyss

Av Sandra - 14 maj 2008 22:46

Satt nyss och kollade på Frusna män söker kärlek på kanal 5´s hemsida, och jag blir lite avundsjuk!! Jonas är min stora favorit! Tänk om man kunde hitta en man som honom, då skulle livet va jävligt bra! Det är en sån man jag vill ha, helt underbar!
Jag har ju min sambo, men vårat förhållande är inte det bästa.. Känslorna börjar bli svala, fast jag älskar honom ändå, men det känns inte lika spännande, eller kul längre.. Vet inte riktigt vad jag ska göra?! Ska jag vänta och hoppas på att det blir bättre eller ska jag göra ett slut på detta? Vi har ju ändå hållt ihop i över 5 år! Så det är inte det lättaste, och jag har aldrig varit själv heller.. Så jag är lite kluven...

Ska ta och rannsaka mig själv nu och se om jag kommer fram till någe vettigt!

Natti natt.

Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards